
За дострокову відставку Херсонського міськвиконкому виступили директори шести найбільших фірм-перевізників обласного центру.
Приводом для їхнього невдоволення стало затягування з переглядом вартості проїзду. Збільшення ціни квитків з трьох до п’яти гривень мало відбутися ще на початку поточного року, але спочатку це рішення муніципальної влади заблокував суд.
А потім під тиском громадськості проти нього висловилися й більшість міських депутатів, активісти громадських організацій.
Директори транспортних фірм нарікають на те, що через низьку зарплату водії автобусів масово втікають працювати до інших міст, а дефіцит самих автобусів на маршрутах сягає двохсот.
Пасажири вважають, що проїзд у міських маршрутках не коштує і нинішньої ціни через низьку якість сервісу, брудні салони, хамство водіїв, велику кількість нещасних випадків та ДТП за участю громадського транспорту.
Та перевізники застерігають: якщо вартість проїзду не збільшити, вони не зможуть підготувати транспорт до роботи в умовах холодів – закупити зимові шини тощо. Тоді автобуси взагалі не зможуть вийти з парків, і херсонцям доведеться пересуватися не інакше, як пішки чи на таксі.
А таксі коштуватиме вдесятеро дорожче, ніж автобуси, навіть за умови впровадження 5-гривневого тарифу.