Херсонським транспортним проектом зацікавилися у Тунісі

-

Пс... Подпишись на наш телеграм канал

Мы не хотим раздражать вас выпрыгивающей, навязчивой рекламой. Но если вам интересно, что мы пишем - жмите кнопку, подписывайтесь

Херсонським транспортним проектом зацікавилися у Тунісі

Як наслідок – вчора, 27 лютого у Херсонській торгівельно-промисловій палаті було підписано угоду про побратимство між мером портового міста Бізерта (Туніс) та мером Херсона.

Голову торгівельно-промислової палати міста Бізерта пана Фовзі Бен Ісса зацікавила ініціатива Херсона, Литви та Туреччини щодо створення нового транспортного коридору Клайпеда-Білорусь-Херсон (Скадовськ)-Трабзон-Грузія-Баку. Зазначивши що це дуже цікавий проект для цього портового міста Тунісу який може бути перспективним для переміщення вантажів з Тунісу та до Тунісу, передає Новости Херсона/Newscity.

Отримавши відповідь що зазначений коридор поки має можливість функціонувати частково а для повномасштабного функціонування необхідно реалізувати підготовлений литовськими та українськими фахівцями проект по реформуванню Херсонського та Скадовського портів, що дасть можливість їм якісно виконувати свою функцію при переміщені вантажів коридором, було зазначено що місто Бізарт тільки розпочинає перемовини з портом Констанца (Румунія).

При тому, що ідея зазначеного коридору значно цікавіша тим, що крім саме організації переміщення вантажів, передбачає більш різнопланове співробітництво (розпочато спільний освітній проект, обговорюється створення спільних підприємств та відповідних окремих зон ділової активності) та несе значні перспективи розвитку регіонам, через які буде проходити.
Що стосується румунського порту Констанца, то це альтернатива частині ініційованого коридору (від Херсона до Клайпеди). Саме цей порт фігурував і під час наради в Міністерстві транспорту Туреччини (при цьому Туреччина погодилась будувати коридор через порт Херсона, розраховуючи на оперативні дії Міністерства інфраструктури України щодо проведення у стислі терміни конкурсу по обранню приватного партнера для реалізації моделі державно-приватного партнерства для реформування та розвитку Херсонського та Скадовського портів).

Порт Констанца дає можливість прямого виходу на країни ЄС, при цьому на Балтіці буде задіяний, скоріш за все, польський порт Гданьск.

Таким чином зайвий раз опосередковано підтверджується висновок, що затримуючи оголошення конкурсу по Херсонському та Скадовському МТП та відповідно роботи по їх реформуванню, Міністерство інфраструктури України шкодить не тільки нашим портам Херсонської області але і нашим друзям та партнерам в Білорусі та Литві!

Знову стикаємось з констатуванням того, що роль та участь у міжнародній мережі вантажних перевезень та вагомість статусу Херсону та області залежить від “фактору часу”, точніше кажучи – затримка дій та рішень може мати значні негативні наслідки…

Володимир МАКУХА

Лента новостей

Белоснежная улыбка быстро и просто

Голливудская улыбка давно стала предметом восхищения многих фанатов селебрити...

Рибпатрульні Херсонщини у Рибальчанському жолобі затримали порушника.

13 трaвня 2021 рoку Держaвними інспектoрaми Херсoнськoгo рибooхoрoннoгo пaтруля...

ЗСУ провели тренування розрахунків РСЗВ «Ураган» поблизу окупованого Криму

Непoдaлік кoрдoну з oкупoвaним Кримoм підрoзділи реaктивнoї aртилерії, щo підпoрядкoвaні...