У Херсоні на електротранспорт виділяється недостатньо коштів

Такий висновок зробили фахівці Управління Південного офісу Державної аудиторської служби в Херсонській області, які провели державний фінансовий аудит ефективності використання бюджетних коштів у межах програми розвитку міського електротранспорту Херсона.

Відповідальний виконавець за весь період дії цієї програми – Управління транспортної, дорожньої інфраструктури і зв’язку Херсонської міської ради. Виконавець заходів – МКП «Херсонелектротранс», повідомляє Новости Херсона/Newscity.

За досліджуваний період (з 01.01.2014 по 30.11.2017р.р.) відремонтовано господарським способом 24 тролейбуси, придбано 565 шин, замінено понад 19 км електродротів, придбано 85 контактних опор, з яких 35 установлено, придбано 4 тролейбуси.

Однак результати аудиту свідчать про недостатнє та неритмічне фінансування програми, що зменшило можливості для відновлення технічного стану тролейбусного господарства міста Херсона.

Заплановані обсяги робіт із ремонту тролейбусного парку, заміна контактних дротів, придбання тролейбусів та погашення заборгованості із заробітної плати виконано на 100%.

При цьому частково проведено заміну контактних опор (41% від запланованого), а шин для тролейбусів придбано тільки на 74,4% від потреби, що підтверджує висновок аудиторів про недосконале фінансування окремих заходів програми.

Кількість та масштаби заходів програми постійно зростали, однак через фактичний стан фінансування протягом останніх років забезпечити потреби міста не вдалося.

Зокрема, через брак ресурсів підприємство не замінило всіх контактних опор (50 опор на суму 220,8 тис. грн не було встановлено).

Фінансова підтримка міської ради на загальну суму 11,6 млн. грн не забезпечила беззбиткової діяльності міського електротранспорту.

Зокрема, за умов зростання вартості електроенергії фінансування заходів щодо скорочення виробничих витрат на експлуатаційну діяльність електротранспорту та впровадження енергозберігаючих технологій не передбачено взагалі.

Отже, фактичне фінансування програми не забезпечило стабільного функціонування і динамічного розвитку міського електротранспорту, оскільки наявні ресурси не дали змоги здійснити низку заходів у повному обсязі.

Оставить комментарий